Activiteitenideeën 100-jarig bestaan sv Huizen

1 januari 2027 lijkt nog ver van ons verwijderd. Toch is de voorbereidingscommissie al druk aan de slag met de voorbereidingen van ons eeuwfeest.

En we hebben grootse plannen. Plannen waarvoor we ook u als lid enthousiast willen maken, plannen waar we u als lid ook direct bij willen gaan betrekken!

Inmiddels hebben we spontaan al een aantal voorzetjes voor festiviteiten binnen gekregen, maar we denken dat er binnen de club wellicht nog wel méér lumineuze ideeën leven. Ideeën die we dan ook graag bij u zouden willen inventariseren.

Daartoe hebben wij de volgende procedure bedacht: onderstaand treft u een lijstje aan met de eerste – af en toe ‘wilde’ – ideeën. Wij vragen u daar via onderstaande link op te reageren met de ideeën die bij U leven.

De volgende stap is dan dat we de aangevulde lijst nogmaals publiceren en dat u als lid daar uw favoriete activiteiten op aangeeft. Daarmee ontstaat er een soort Top10 van ideeën waarmee we dan van boven naar beneden verder aan de slag gaan voor wat betreft de verdere uitwerking.

Uiteraard kan ook onze club niet verder reiken dan onze financiële polsstok lang is. Binnen dat kader zouden we u graag ook nog even wijzen op de Club van 100, waarvan de baten voor het eeuwfeest gereserveerd gaan worden.

Momenteel hebben we de volgende activiteiten tot ons gekregen:

• Een jeugdtoernooi
    • Wedstrijd Dames 1 – Ajax-dames
    • Groot damestoernooi
    • Een toernooi voor ons eerste elftal
    • Een toernooi met van oudsher gekende tegenstanders: IJsselmeervogels, Spakenburg, Lisse, Quick Boys etc.
    • Plaatjesboek voor de jeugd in de geest van de aloude Panini-plaatjesboeken.
    • Feestavond
    • Playstationavond voor de jeugd
    • Een FIFA-toernooi zoals we dat in het verleden al eens eerder hebben georganiseerd.
    • s.v. Huizen-gebak
    • Foto’s van leden met een 100-shirt aan voor eeuwboek
    • Serie Podcasts met oud-spelers en oud-leden
    • Reünie oud-leden/spelers
    • ’n Pub quiz
    • Prijsvraag voor het maken van een clublied.
    • ’n Grote Loterij
    • Wedstrijd Oud-Huizen tegen Oud Internationals of Lucky Ajax
    • Standbeeld van een markante s.v. Huizer
    • Hall of Fame. Te denken valt aan de spelerstunnel bij Ajax waar alle eerste elftalspelers (internationals?) aan de wand hangen.
    • Verkiezing Elftal van de eeuw/Aller tijden, maar ook speler van de eeuw, trainer van de eeuw etc.
    • Discoavond
    • Oud en Nieuw 24:00 uur vuurwerkshow op Huizer terrein met nieuwjaarsborrel.
    • Geel-groen toernooi van clubs die dezelfde clubkleuren hebben als Huizen, of toernooi met clubs die dat jaar ook 100 zijn geworden.
    • Karaokeavond met Hollandse meezingers
    • Eeuwboek, een thematisch ingedeeld boek met honderd jaar historie in vogelvlucht.
    • Spaaractie waarmee de leden alvast voor de festiviteiten kunnen gaan sparen. Ze zouden dan bijvoorbeeld het eeuwboek gratis krijgen, extra muntjes voor de feestavond etc.

Wij zien uw aanvullingen op deze lijst graag vóór 1 juni 2023 tegemoet en kan verzonden worden naar marketing@svhuizen.nl

Om een en ander werkbaar te kunnen houden zijn inzendingen en nieuwe ideeën ná deze datum helaas niet meer mogelijk!

Bij voorbaat dank voor uw medewerking!

De voorbereidingscommissie Eeuwfeest (Klaas Vos, Gert Slokker, Ron Tuijnman, Robert Baas)