Doelstelling

Het vrijwilligersbeleid binnen sv Huizen is gericht op het werven, efficient inzetten en behouden van vrijwilligers.

Doel hierbij is om vrijwilligers in te zetten op een geschikte en motiverende plek binnen de vereniging. Dit moet leiden tot het uitvoeren van zoveel mogelijk verenigingstaken door vrijwilligers. Daarnaast draagt dit bij aan het verhogen van een goede sfeer en een groot gevoel van saamhorigheid. Bovendien zorgt dit voor een grote aantrekkingskracht van nieuwe potentiële leden.
    Doelstelling is om een vereniging te zijn waarbij iedereen zich uitgenodigd voelt om een steentje bij te dragen. Niet omdat het verplicht is, maar omdat men dat wil als lid van de vereniging. Bovendien is het goed voor ieders persoonlijke ontwikkeling, het staat goed op je CV en je kunt er leuke sociale contacten aan over houden.

Wij verwachten dat mensen makkelijker gevraagd kunnen worden voor een functie wanneer duidelijk is wat er wordt verwacht. Onder Commisies is informatie te vinden over alle commsissies die draaien op vrijwilligers. Onder taken/functies staat een overzicht van de werkzaamheden waarvoor we altijd vrijwilligers nodig hebben, vacatures geeft een overzicht van een aantal specifieke vacatures. En vervolgens hopen we natuurlijk dat je je aanmeldt onder 'Ik meld me aan'

Het motto is:   sv Huizen, een club waar iedereen zich welkom en verantwoordelijk voelt.