Aanmelden vrijwilligerstaken

Meld je middels dit formulier aan om een of meerdere vrijwilligerstaken uit te voeren.
    Na aanmelding, zal de desbetreffende coordinator contact met jou opnemen om verdere afspraken te maken.

Op dit moment is er dringend behoefe aan bardienst/keukendienst medewerkers voor de zaterdag ochtend!

Taken

Ik kan benaderd voor een of meer van de volgende taken. Voor een korte toelichting zie taken/functies
    (Vink een of meerdere taken aan)

Commissies

Naast het uitvoeren van de vrijwilligers taken kan je ook lid worden van een commissie. Je kunt dan op organisatorisch vlak de vereniging ondersteunen. Er zijn diverse commisies actief binnen onze vereniging. Ook voor de commisies worden regelmatig leden gezocht. Als je interesse hebt om lid te worden van een van de commissies kan je dat hieronder aangeven. Een van de leden van de commisie zal contact met je opnemen om uit te leggen wat er wordt verwacht.

Vink aan over welke commissies je meer informatie zou willen ontvangen.

Heb je een algemene vraag of opmerking, dan kun je die hieronder stellen.

Vraag
    Versturen

Bedankt voor het invullen, druk op versturen om het formulier te verzenden.