Introductie

Een vereniging is er voor de leden, maar ook door de leden. Voor de leden betekent dat je bij onze vereniging je voetbalsport kan beoefenen. Door de leden betekent dat je zelf ook iets kan doen om dit mogelijk te maken. Een club als s.v. Huizen draait op vrijwilligers. Veel vrijwilligers maken het werk licht en daarom wordt van ieder lid (of ouder van een jeugdlid) verwacht een bijdrage te leveren. Dat hoeft niet veel tijd te kosten, een bijdrage van een paar uur per jaar is al welkom.Doe iets wat je leuk vindt; iets waar je goed in bent; iets waar binnen de club behoefte aan is.

Het vrijwilligersbeleid is bedoeld om een positieve bijdrage aan de clubgeest te geven. De vrijwilligers vormen het kloppende hart van onze mooie club. Een gezonde, actieve vereniging heeft immers een grote aantrekkingskracht op potentiele nieuwe leden en maakt het voor bestaande leden aantrekkelijk om actief en betrokken te zijn.

Op dit deel van de site kun je meer lezen over de vrijwilligers bij sv Huizen. Hoe het werkt, waar behoefte aan is, wat  je als lid of ouder kunt doen etc.

Voor vragen, op- en of aanmerkingen kun je contact opnemen met de vrijwilligerscommissie via vrijwilligers@svhuizen.nl