Commissies

s.v. Huizen heeft een groot aantal commisies die ervoor zorgen dat de club blijft functioneren. In de meeste commissies zitten een aantal leden om alles rondom een bepaald thema te organiseren. Lid zijn van een commissie betekent vaak op reguliere basis vergaderen waarbij de frequentie afhangt van het seizoen en de "dingen die staan te gebeuren". Vaak draaien de leden ook uitvoerend mee, bijvoorbeeld de leden van de bardienstcommsisie draaien zelf ook bardiensten.

Kantinecommissie

Voor de bezetting van de kantine is men opzoek naar vrijwilligers die de reguliere vrijwilligers willen ondersteunen dan wel op de avonden (na instructie) een zelfstandige bardienst kunnen draaien. De werkzaamheden bestaan o.a. uit het ontvangen van bezoekers, meewerken achter de bar of in de keuken, verkopen van producten, opruimen en schoonhouden en bevorderen van de gezelligheid in het gebouw.
    Het certificaat (IVA) om alcohol te mogen schenken behaal je hier.

Toernooicommissie

Binnen de vereniging worden jaarlijks een aantal toernooien georganiseerd. Men is op zoek naar vrijwilligers die het leuk vinden hier hun steentje aan bij te dragen. Men moet hier denken aan voorbereidende werkzaamheden (uitnodigen van verenigingen, maken van toernooiboekjes of op de toernooidag assisteren bij het soepel laten verlopen van het toernooi, bijvoorbeeld ontvangen van de teams, bijhouden van standen, fluiten van toernooiwedstrijden.

Veldbeheer

De voetbalclub heeft diverse voetbalvelden te onderhouden. Het werk dat hieraan moet worden verricht loop van zo nu en dan trekken van de lijnen tot het regelmatig maaien van het gras.

Onderhoud accommodatie - gebouwen

De voetbalclub heeft diverse gebouwen en terreinen te onderhouden. Het werk dat hieraan moet worden verricht varieert het van buiten schilderen tot binnen schoonmaken en van eenmalig tot regelmatig.

Activiteitencommissie

Als vrijwilliger van de activiteitencommissie helpt u met het organiseren en uitvoeren van één of meerdere activiteiten. Zoals Sinterklaasfeest, pokeravonden, bingoavonden, klaverjasavonden en de vrijwilligersavond. Ook de kantine aankleding voor deze activiteiten wordt door de activiteitencommissie gedaan.

Wedstrijdsecretariaat

Het wedstrijdsecretariaat regelt alles rondom de thuis wedstrijden, ontvangt bezoekende teams, voorziet teams van een kleedkamer, maakt de veld indeling etc.

Schoolvoetbalcommissie

Jaarlijks organiseert de s.v. Huizen voor de scholen in Huizen een voetbaltoernooi. Hiervoor moeten werkzaamheden worden verricht. Gedacht moet worden aan voorbereidende werkzaamheden (uitnodigen van scholen, maken van toernooiboekjes of op de toernooidag assisteren bij het soepel laten verlopen van het toernooi, bijvoorbeeld ontvangen van de teams, bijhouden van standen, fluiten van toernooiwedstrijden

Sponsorcommissie

De Sponsorcommies probeert bedrijven en particulieren enthousiast te maken om de s.v. Huizen financieel te ondersteunen. De werkzaamheden hiervoor zijn het aanboren van netwerken, onderhouden van contacten, bewaken en uitvoeren van afspraken.

EHBO / BHV

Tijdens wedstrijddagen dienen er minimaal 2 EHBO's op de vereniging aanwezig te zijn die kunnen handelen igv blessures/ongevallen. Heb je een EHBO diploma / BHV en vind je het leuk om op deze manier iets voor de club te oen, laat het ons weten.

Website / ICT

Het onderhouden van onze wesite is een vrijwilligerstaak, even als het meedenken over hoe onze vereniging verder kan profiteren van de digitale mogelijkheden die op dit moment beschikbaar zijn.

Vrijwilligerscommissie

De vrijwilligerscommissie streeft ernaar om zo veel mogelijk vrijwilligers bij de werkzaamheden van de club te betrekken. Enerzijds omdat er veel werk moet worden gedaan, anderzijds om de clubbinding van de leden te bevorderen. De werkzaamheden zijn vrijwilligers behulpzaam zijn en ondersteunen waar nodig, de vrijwilligersregeling laten werken en het vrijwilligers bestand inventariseren en onderhouden.

Kledingcommissie

sv Huizen kent een kleding beleid waarbij de shirts en broekjes in bezit zijn van de verenigingen en aan de leden beschikbaar worden gesteld. Spelende leden betalen hiervoor een bijdrage. De kledingcommissie regelt alles rondom de uitgifte, vervanging, etc

Scheidsrechterscommissie

Voor het fluiten van wedstrijden (vooral jeugd) is men op zoek naar vrijwilligers die het leuk vinden op zaterdag een wedstrijd te fluiten. De scheidsrechterscommissie regelt de scheidsrechters voor de thuiswestrijden. Daarnaast verzorgt zij de opleding en training van de scheidsrechters. Scheidsrechters worden geworven uit de (jeugd)leden van sv Huizen.

Jeugdcommissie

De jeugdcommissie zorgt ervoor dat alles binnen de jeugd goed georganiseerd is, maakt teamindelingen, organiseert activteiten specifiek voor de jeugd. Is aanspreekpunt voor teamleiders en ouders.