Inzetrooster

Voor een aantal terugkerende vrijwilligerstaken wordt gebruik gemaakt van het online roosterprogramma inzetrooster.nl. Het gaat hier voorlopig (in een pilotfase) om de bardiensten en het wedstrijdsecretariaat. Alle vrijwilligers die aangegeven hebben een aantal uur beschikbaar te zijn krijgen een inlogcode en kunnen zelf hun diensten inplannen. Mocht je verhinderd zijn dan kun je via inzetroorster een oproep mailen aan alle vrijwilligers die beschikbaar zijn met het verzoek je dienst over te nemen.

De beheerder van een groep taken maakt de diensten aan en verzendt vervolgens via inzetrooster een mail met een oproep om je in te schrijven voor een bepaalde taak op een bepaald moment.

Met dit systeem hopen we een duidelijker beeld van de vrijwilligersinzet te krijgen en kan vraag en aanbod beter op elkaar afgestemd worden.