Betalen van de contributie

U heeft middels een brief of e-mail het verzoek gekregen om via deze pagina de contributie voor het huidige seizoen te voldoen. Hier leggen we uit hoe u dit kunt doen.

De inning van de contributiegelden heeft s.v. Huizen uitbesteed aan ClubCollect.
    U komt zo dadelijk op de betaalpagina in de omgeving van Clubcollect waar u verzocht wordt een aantal gegevens in te vullen alvorens u via iDeal betaalt:

• Het contributie-bedrag  (dat vind u op de factuur)
    • Uw naam
    • Uw e-mailadres (NB: als u die niet heeft, kunt u dit leeg laten)
    • Het factuur- en/of lidmaatschap-nummer (dat vind u op de factuur)

Betaal Contributie

Hartelijk dank voor uw betaling! We wensen u een prettig seizoen toe!

NB: Dit werkt alleen als u dit op een computer (of telefoon) leest, waarmee u ook uw betalingen doet. Dan komt u nl. via iDeal in uw eigen vertrouwde bankomgeving.

BANKOVERSCHRIJVING
    Indien u dit niet kunt of wenst, kunt u ook een bankoverschrijving doen.
    Het bankrekeningnummer is NL54 RABO 03299 255 71 tnv svHuizen.
    Vermeld aub de naam en factuurnummer. Stuur dan altijd een mail naar clubcollect@svhuizen.nl met het betaalbewijs zodat wij het af kunnen boeken (anders blijft de factuur nl. openstaan).

Mocht u problemen ondervinden, meldt dit dan bij clubcollect@svhuizen.nl en dan kijken we samen naar een oplossing.

Met vriendelijke groet,
    Team ClubCollect – sv Huizen