Afsluiting najaar Hyppe Wolven League

Bij onze jongste groep voetballertjes, de Hyppe Wolven League, was er afgelopen zaterdag 27 november 2021 een feestelijke afsluiting. Ook al was het een koude ochtend, deze kanjers hebben een sportieve Finaledag gespeeld met elkaar! In de afgelopen maanden hebben de Wolven elke woensdagmiddag getraind en hebben ze om de week op zaterdag wedstrijdjes in hun eigen Wolvenbak gespeeld. Zaterdag werd de strijd aangegaan tussen Italië en België. Na de wedstrijden mochten ze allemaal op de foto met de grote Hyppe Wolven League beker en was er voor alle kinderen een mooie medaille als aandenken. Na de winterstop starten we weer met een nieuwe competitie. De Hyppe Wolven League is voor jongens en meisjes van 4 en 5 jaar. Wil je ook mee komen voetballen of heb je vragen? Stuur dan een mail naar: wolven@svhuizen.nl.