Athletico Madrid wint Najaarscup

Elke woensdag werd er enthousiast getraind in de Najaarscompetitie bij de MCL. En elke zaterdag gingen de teams Athletico Madrid, Barcelona, Ajax, Bayern Munchen, Juventus, Paris Saint Germain de strijd met elkaar aan en werden onderlinge competitiewedstrijdjes gespeeld op het hoofdveld bij sv Huizen.
    Ouders hartelijk bedankt voor de begeleiding hiervoor!

Op zaterdag 26 november 2022 was de Finaledag. Na de poulerondes werden de finalerondes gespeeld. Eerst voor nummers 3 tot en met 6 en na deze wedstrijden was het tijd voor de grote finale tussen de nummer 1 en 2. De finalewedstrijd werd gewonnen door Athletico Madrid! Dus mogen zij zich Najaarskampioen 2022 noemen. Van harte gefeliciteerd! Onze voorzitter a.i. Klaas Vos deed de prijsuitreiking namens het bestuur. Voor elke speler was er een mooie beker als aandenken. En natuurlijk voor het winnende team Athletico Madrid nog de Cup met de grote oren!

Na de winterstop worden er weer nieuwe MCL-teams gemaakt en een nieuwe MCL-competitie gespeeld. Op de woensdag trainen we nog een paar keer door.
    Wil je ook een keertje mee komen doen? De Meco Champions League is voor jongens en meisjes van (5), 6 en 7 jaar. Stuur dan een mail naar mcl@svhuizen.nl met je naam en geboortedatum.