Bedrijventoernooi 16 september 2022

Na een periode waarin door de beperkingen van Corona weinig mogelijk was, is het nu weer tijd voor het bedrijventoernooi van s.v. Huizen. Op vrijdag 16 september bent u van harte welkom vanaf 17:30 uur op ons sportcomplex De Wolfskamer.

Wij starten het toernooi met een heerlijk visbuffet. Rond 18:45 uur wordt de eerste wedstrijd afgetrapt. De uitreiking van de gigantische wisselbeker is rond de klok van 22:30 uur. Na het toernooi bespreken wij de wedstrijden graag met u na in de kantine onder het genot van een drankje.

De wedstrijden worden gespeeld op een half veld. Een team bestaat uit zes veldspelers en een keeper. Alle wedstrijden worden begeleid door scheidsrechters van s.v. Huizen.

De kosten voor deelname per team (max. 10 personen) bedragen €275,- exclusief BTW. In dit bedrag is de maaltijd opgenomen en ook een lekkere snack na afloop. Teams groter dan 10 personen mogen zeker ook aangemeld worden; wij verzoeken u dan wel dit aan ons door te geven bij de inschrijving.

Dit jaar zal er ook een DJ aanwezig zijn die voor de nodige gezelligheid zal zorgen na afloop van de wedstrijden.

Voetbal gezellig mee en schrijf u in voor 8 september 2022. Stuur een e-mail naar de organisatie: bedrijventoernooi@svhuizen.nl. Vermeld s.v.p. de volgende gegevens: - Naam bedrijf - Gegevens contactpersoon (Naam, e-mailadres en telefoonnummer) - Dieetwensen (vegetarisch, geen vis, enz.)

Voor vragen, opmerkingen of andere zaken zijn wij bereikbaar via bovenstaand emailadres en via 06-15943413 (Huibert Veerman).

Wij verwelkomen u graag op vrijdag 16 september!

Met sportieve groet,

Organisatie comité Bedrijventoernooi s.v. Huizen