Beloften sv Huizen starten op 2 november tegen DVS '33

Afgelopen dinsdag werden de eerste wedstrijden in de SD Sportswears beloftencompetitie afgewerkt in de diverse poules en er werd weer behoorlijk gescoord. Helaas kon de wedstrijd van DVS '33 tegen Huizen niet doorgaan en deze zal aanstaande dinsdag (2 november) plaatsvinden.

Het beloftenteam is een combinatie van spelers onder de 23 jaar vanuit Huizen 1, Huizen 2, O19 en O17. De nadruk van deze competitie ligt op talenten ontwikkeling.

Wat begonnen is als een extra competitie voor talenten met ongeveer 6 elftallen, is nu uitgegroeid tot drie poules van ieder 4 verenigingen. De competitie wordt gespeeld in de vorm van een toernooi, waarbij aan het eind van het seizoen de 3 poule winnaars, via halve finale en finale, gaan strijden voor de SD SPORTSWEAR wisselbeker.

Meer infromatie is te vinden op de teampagina van de beloften.

Alle uitslagen van afgelopen week:

Poule 1 :

DVS '33 - Huizen (verzet)
    VVOG - De Zuidvogels 3-2

Poule 2 :

Bennekom - RKHVV 2-2
    De Bataven - SDVB 0-3

Poule 3 :

De Merino's - Elinkwijk 3-0
    Hercules - GVVV 8-1

De volgende normale speelronde is op 23 november aanstaande. Alleen GVVV tegen De Merino's zal eerder worden gespeeld op 9 november.