Bericht van de OC: Start van het seizoen

De bal rolt weer! De eerste officiële wedstrijden zijn gespeeld en voor de meeste teams begint de competitie vanaf zaterdag weer.

Dat betekent voor ons als OC (Opleidings Commissie) een tijd om terug te kijken op de rumoerige start. Wij hebben diverse signalen ontvangen van goede, maar ook verbeterpunten. Als OC zijnde willen wij een duidelijke selectiebeleid met oog op ontwikkeling van de jeugd. Wij gaan de start evalueren en kijken hoe wij de verbeterpunten kunnen meenemen in de selectieprocedure. Wij zullen tijdig communiceren hoe de procedure zal zijn met oog op het nieuwe seizoen, hoewel dat nu nog ver lijkt.

Mocht u zelf tips/suggesties hebben of wilt u uw mening delen, schiet dan Sidney of Haris in persoon aan. Er kan ook gemaild worden naar hoofdjeugdopleiding@svhuizen.nl.

Wij danken jullie voor jullie geduld en hopen er met z’n allen een mooi seizoen van te maken!

Opleidingscommissie s.v. Huizen