Bestuurswissel - secretaris

Zoals op de ALV al aangegeven gaat Annelies van Esterik aan het einde van dit seizoen stoppen als secretaris van onze vereniging. Gelukkig hebben we in Marianne de Groot een meer dan volwaardige opvolger gevonden, zij stelt zich aan jullie voor.

Even voorstellen

Mijn naam is Marianne de Groot. Ik ben getrouwd met Jan en samen hebben wij 2 dochters, Yanniek & Nynke. Nynke is keepster bij de MO11-1 van s.v. Huizen.

Ik ben werkzaam in ons eigen bedrijf De Groot Verzekeringen & Hypotheken.

Verder ben ik sinds dit seizoen de leidster van de MO11-1.

Mijn (sport)verleden

In mijn jeugd zat ik op tafeltennis bij de ttv Huizen.

Jaren geleden bezocht ik alle thuis- en uitwedstrijden van s.v. Huizen. Maar dat is op een gegeven moment gestopt.
    Toen Nynke is gaan voetballen ben ik weer bij s.v. Huizen terecht gekomen.
    Leuk om weer terug te zijn.

Bestuur

Toen ik werd benaderd of ik interesse had om Annelies op te gaan volgen als secretaris heb ik even na moeten denken, maar heb daarna al vrij snel besloten het avontuur aan te gaan.
    Ik ga nu een tijdje met Annelies “meelopen” om uiteindelijk het stokje van haar over te nemen.

We komen elkaar vast binnenkort tegen op onze club, mocht je meer van mij willen weten, spreek me gerust aan.

Ik heb er in ieder geval zin in!