Corona afspraken per 13 november

Vanwege het snel toenemende aantal corona besmettingen, is de overheid genoodzaakt stevige maatregelen te nemen. Dit raakt ook het amateurvoetbal en dus ook s.v. Huizen. Sinds afgelopen zaterdag 13 november 18.00 uur gelden nieuwe regels.

Waar we in ieder geval blij mee zijn is dat we in ieder geval kunnen blijven voetballen bij s.v. Huizen. Maar daar hebben we jouw hulp en begrip wel voor nodig.

Hoe gaat het in zijn werk?

Helaas is publiek  voor nu even niet welkom: niet tijdens de wedstrijden en ook niet tijdens de trainingen.

Hierbij geldt een uitzondering voor alle personen die functioneel noodzakelijk zijn voor de wedstrijden. Denk hierbij aan scheidsrechters, grensrechters, trainers, leiders, clubmedewerkers en vrijwilligers.

Voor staf en rijouders van bezoekende teams gelden de volgende uitgangspunten:

• Bezoekende teams onderbouw (6x6 en 8x8): max. 4 personen zijn welkom .
    • Bezoekende teams bovenbouw (11x11): max. 7 personen zijn welkom.
    • Bezoekende teams melden zich met z'n allen als team (!) bij de vrijwilligers die bij de ingang staan.

Doordeweeks houden we de kantine dicht. Op zaterdag zijn we voor spelers, staf en vrijwilligers open. In de kantine is een coronatoegangsbewijs voor alle personen van 18 jaar en ouder verplicht. Dit geldt ook voor spelers van 18 jaar en ouder.

Op zaterdag is de kantine en het buitenterras open, maar vaste zitplaatsen en een coronatoegangsbewijs zijn verplicht. De kantine sluit om 19.30 uur en heeft een kleiner assortiment dan normaal.

Bovenstaande regels blijven in ieder geval van kracht tot zaterdag 4 december

Wij verzoeken je op het hele terrein 1,5 meter afstand aan te houden en geen handen te schudden. Heb je klachten? Blijf dan vooral thuis. Bij vermoeden van corona gerelateerde klachten kunnen wij je verzoeken het terrein te verlaten.

Wij bedanken je ontzettend voor je medewerking
    Denk aan elkaar
    Wees aardig voor elkaar en voor onze vrijwilligers
    maar vooral, laat iedereen genieten van het spelletje