De Activiteiten Commissie steunt een meiden uitje!

Een paar weken geleden ontving onze meidenafdeling vanuit de KNVB de uitnodiging voor het bijwonen van de vrouwen bekerfinale op maandag 2de paasdag. Naar hier en daar wat rond gevraagd te hebben bleek de animo hiervoor zeer groot! Ruim 40 meiden en ouders gaan maandag de vrouwen van deze grote clubs in het vrouwenvoetbal aanmoedigen.

Mede door onze Activiteiten Commissie zijn de kaarten gereserveerd en gaat een deel van onze meidenvereniging maandag naar Nijmegen. De foto's en uitslag worden vast gedeeld op social media, maar langs deze weg wil ik onze Activiteiten Commissie alvast hartelijk bedanken voor hun bijdrage!

De meiden én ouders gaan vast genieten van een mooi potje voetbal en nemen deze ervaring zeker mee naar huis!