De Groot Verzekeringen en Hypotheken verlengt sponsorcontract

Onze trouwe bordsponsor De Groot Verzekeringen en Hypotheken heeft in recente gesprekken met de sponsorcommissie aangegeven zijn bestaande contract te willen verlengen.
    Letterlijk en figuurlijk is dit een verlenging, want enerzijds is qua termijn het contract met 3 jaar verlengd en anderzijds zijn ook de bordafmetingen van zes naar maar liefst twaalf (!) meter gegaan, waarmee het nieuwe sponsorbord een nog prominentere plaats aan het Hoofdveld heeft gekregen.

s.v Huizen is Jan en Marianne de Groot zeer erkentelijk voor hun sponsoring en ziet dan ook uit naar een langdurige sponsorrelatie met De Groot Verzekeringen en Hypotheken.

Over De Groot Verzekeringen en Hypotheken
    Sinds 1900 is de familie actief als onafhankelijk adviseur in verzekeringen en hypotheken voor particulieren, mkb-ers en zzp-ers. Inmiddels is dit dus alweer de 4e generatie ‘De Groot’. Korte lijnen en persoonlijke aandacht is waar het bedrijf voor staat.
    Vroeger heeft Jan zelf ook gevoetbald bij s.v. Huizen en was hij enkele jaren jeugdleider. Tegenwoordig staat hij vaak langs de lijn als supporter van hun dochter.
    Jan's vrouw Marianne is ook actief in het bedrijf en daarnaast alweer enige tijd secretaris en maakt deel uit van het Bestuur van s.v. Huizen. Hierdoor komt Jan ook weer regelmatig bij de wedstrijden van het eerste elftal kijken.