De Hypotheekshop; een duidelijk verhaal

Bernard Kooij ons allen wel bekend als teammanager van onze 1ste elftal én trouwe supporter, is sinds dit jaar ook sponsor bij ons club. Hiervoor onze grote dank!

Al bijna 20 jaar is Bernard een vertrouwd gezicht van de vestiging De Hypotheekshop Huizen. Naast het geven van adviezen rondom een hypotheek, kan je ook terecht voor andere financiële zaken en verzekeringen.De Hypotheekshop is volledig onafhankelijk en daar ligt de kracht. Door het vergelijken van verschillende hypotheken, rentetarieven en voorwaarden van meerdere aanbieders, tezamen met jouw eigen persoonlijke situatie, komt de adviseur met een voorstel dat het beste bij jou past.

Nieuwgierig geworden naar de werkwijze van De Hypotheekshop? Neem gerust een kijkje op zijn website.

s.v. Huizen en Bernard kijken uit naar een lange samenwerking, zowel als sponsor als vrijwilliger voor onze club!