De trainingen kunnen weer starten (update 17 aug)

UPDATE 17-augustus: Het is de laatste week van de vakantie, er zijn dus nog een aantal spelers en trainers op vakantie. Daarom start nog niet iedereen.

De teams die door de trainers poule worden getraind starten op woensdag 25 augustus. Ook de Wolven en de MCL starten nog niet, informatie daarover volgt.

Twijfel jij of je training al start zoek dan even contact met je trainer.

De trainingen van onze O11-1 en O11-2 zullen starten op maandag 23 augustus!

Helaas is er nog geen trainer beschikbaar voor onze JO11-2 selectie, waardoor hoofdtrainers JO11-1 Richard Prinsen en Jasper Blankenberg dit oppakken gedurende de tijd tot er een trainer gevonden is!

************************

Veldbeheer is de hele zomer druk geweest om alle velden weer in orde te maken. De lijnen moeten nog worden getrokken en de netten nog in de doelen…… maar er kan wel vanaf maandag 16 augustus volgens het schema worden getraind.

Klik hier om naar het trainingsschema te gaan.

Graag brengen we de afspraken over het gebruik van de materialen weer onder de aandacht.

• De losse doelen die gebruikt worden tijdens een training op veld 1,2 en 4 terug zetten rechts naast de tribune.
    •  De 4 kleine doelen op veld 7 mogen blijven staan.
    • Kleine doelen op veld 4 weer inklappen. (alle andere losse doelen die gebruikt worden dus terug zetten naast de tribune)
    • De kleine doelen die op veld 5 en 6 staan na de training langs de rand van veld 5 zetten
    • Iedereen is verantwoordelijk voor het netjes houden van het ballenhok! En het afsluiten van deuren.
    • Iedereen is verantwoordelijk voor de beschikbaar gestelde materialen. Materialen kosten veel geld, ga daarom zuinig om met je spullen en spreek elkaar er ook op aan. Voor de één is dit heel vanzelfsprekend voor een ander helaas niet.  Dit kost de vereniging vaak onnodig veel geld. Controleer daarom je spullen voordat je het opruimt.

De kleedkamer indeling volgt nog. Trainers die nog geen kleedkamer hebben voor hun team maar wel gebruik willen maken van een kleedkamer kunnen zich donderdagavond 19 augustus tussen 19.30 en 21.00 uur melden op het wedstrijdsecretariaat.

Als er vragen zijn dan horen we dat graag! We wensen iedereen een fijn en sportief seizoen.

Met vriendelijke groet,

Tineke Hogenbirk-Kievit