Dennis te Kloese en Alex Kroes in het nieuws

Vandaag in de krant.

Directeur AJAX en Feyenoord in kampioensteam van SV Huizen

AMSTERDAM • De beoogde algemeen directeur Alex Kroes van Ajax hoeft zich niet voor te stellen aan zijn Feyenoord-collega Dennis te Kloese. Beiden zijn voormalig ploeggenoten bi amateurvereniging SV Huizen. In 1994 vierden Kroes en Te Kloese, die het centrale verdedigingsduo vormden, het kampioensfeest en promotie naar de Eerste Klasse, toentertijd het hoogste zaterdag-amateurniveau. Te Kloese, die sinds november 2021 in dienst is bij Feyenoord, staat daarbij links op de foto. De huidig algemeen en technisch directeur bi Feyenoord krijgt sinds zijn aankomst in Rotterdam veel lof en heeft en goede samenwerking met hoodtrainer Arne Slot.

Mede daardoor veroverde de club afgelopen seizen op overtuigende wijze de landstitel en komt Feyen@ord straks uit in de Champions League.