Drie gediplomeerde scheidsrechters bij s.v. Huizen

Vincent Bezemer, Niek Bakker en Jasper Everaarts zijn drie echte sportliefhebbers die onlangs hun diploma KNVB clubscheidsrechter hebben gehaald. Ze zijn ontzettend trots op deze prestatie en hebben nu nog meer kennis en vaardigheden om hun passie voor voetbal te delen.

Als je het aan Vincent, Niek en Jasper vraagt, is het fluiten van wedstrijden een belangrijke taak. Zonder scheidsrechters geen wedstrijd, en daarom vinden ze het belangrijk om hun verantwoordelijkheid te nemen en de wedstrijd in goede banen te leiden. Ze weten als geen ander dat een goede scheidsrechter het verschil kan maken tussen een prettige en een frustrerende wedstrijd.

Het is mooi om te zien hoe deze drie mannen zich hebben ontwikkeld tot gediplomeerde scheidsrechters. Het is een prestatie om trots op te zijn en we zijn dan ook blij dat we de groep gediplomeerde scheidsrechters weer hebben kunnen uitbreiden bij s.v. Huizen. We wensen Vincent, Niek en Jasper veel succes en plezier bij het fluiten van de wedstrijden en hopen dat ze nog vele jaren actief blijven als scheidsrechter!