Een groot succes: Bakkerij Kruijmer Toernooi!

Op woensdag 21 juni organiseerde sv Huizen weer het schoolvoetbal toernooi voor de kleuters uit groep 2.
    Wat was de opkomst groot dit jaar! Ruim 215 kinderen speelden, verdeeld over 36 teams, op 10 kleine veldjes om de felbegeerde finale plaatsen!

Uiteindelijk zijn de volgende winnaars uit de finales gekomen:
    Bij de meiden was dit de Gooise Montessorischool en bij de jongens en de gemengde teams waren dit:

Tweemaster Koers J4
    Van der Brugghenschool J1
    Koers GM2

Na een bloedstollende finale tussen 2 teams van de Springplank (team J5 en team J7) is er besloten, dat na 2 x verlengen, beide teams tot winnaars zijn bekroond.

Ook de 2de plekken zijn veroverd en wel door de Van de Brugghenschool J4, Tweemaster Koers GM2, Springplank J3.
    Bij de meiden ging de Kamperfoelie school er met de 2de prijs vandoor.

Wij feliciteren alle kinderen met de mooie medailles die zij meekregen. Ook dank aan alle vrijwilligers en zeker de sponsor Bakkerij Krujijmer, die ook nog de prijsuitreiking voor zijn rekening nam. Heel erg leuk!

Tot slot bedankten wij de Lidl voor het sponsoren van het drinken en wat lekkers.

Mocht je nou interesse hebben gekregen om te gaan voetballen?! Volgende week zijn er nog trainingen. Je kan je hiervoor aanmelden door een mail te sturen naar mcl@SVHuizen.nl

Volgend jaar hopen wij weer een Bakkerij Kruijmertoernooi voor groep 2 te organiseren; noteer de 3de woensdag van juni alvast in de agenda!

Organisatie Bakkerij Kruijmertoernooi