Even voorstellen: Peter Schipper

Even voorstellen

Mijn naam is Peter Schipper. Ik ben getrouwd met Karin en samen hebben wij 2 dochters, Nina en Ilse. Nina zit op korfbal en Ilse speelt momenteel in de MO11-1 bij s.v. Huizen.

In het dagelijks leven ben ik projectmanager bij Liander.

In mijn vrije tijd ben ik druk met het voetbalspelletje. Ik train doordeweeks en coach op zaterdag de meiden van de MO11 en de jongens van de JO15-2.  Daarnaast heb ik aan het begin van het seizoen plaats genomen in de opleidingscommissie voor de voetbaltechnische zaken van het meidenvoetbal binnen onze club.

Mijn sportverleden

Als 5 jarig jongentje ben ik begonnen met voetballen bij s.v. Huizen. Met veel plezier heb ik alle jeugdteams doorlopen. Hierna heb ik meerdere jaren onderdeel uitgemaakt van de selectie van s.v. Huizen en heb ik kunnen bijdragen aan hele mooie kampioenschappen in die periode.

Verder heb ik nog gevoetbald bij CVV Vlug en Vaardig en bij SV Eemnes. Momenteel voetbal ik niet meer op het veld maar ben nog wel actief in de zaal.

Bestuur

Op de vraag of ik toe wilde treden tot het bestuur met portefeuille jeugd hoefde ik niet lang na te denken. Ik vind het een mooie uitdaging. De jeugd binnen onze vereniging is een heel belangrijk onderdeel. Van wolven tot O19, meisje of jongen, goed of nog beter, over de gehele linie moet iedereen de aandacht krijgen die het verdient. Ik wil graag mijn bijdrage leveren om van s.v. Huizen een nog leukere club te maken om als jeugdlid bij te voetballen.