Ferry Hendrikse verlaat na dit seizoen sv. Huizen

Na 3 seizoenen zal Ferry Hendrikse stoppen als HJO en trainer van Jong Huizen. De bevlogen trainer uit Amersfoort heeft aangegeven dat hij, door werkzaamheden en een drukke studie, zijn rol als HJO niet verder meer kan uitoefenen. Ook het stokje van trainer Jong Huizen zal hij na dit seizoen overgeven aan een nieuw gezicht voor de groep.

Onder Hendrikse heeft de jeugd van sv. Huizen weer nieuw elan gekregen. Als HJO heeft hij ervoor gezorgd dat er een gedegen opleidingsplan ligt en heeft hij ervoor gezorgd dat de club weer een nieuwe opleidingstructuur heeft m.b.t. de lichtingen, waarbij de jeugdopleiding een mooie fundering heeft om verder op te bouwen.

Als hoofdtrainer van Jong Huizen kende Hendrikse minder succes. Door de coronajaren hebben de competities stilgelegen en heeft hij weinig kunnen realiseren met zijn team, toch heeft hij als trainer een aantal spelers naar de hoofdmacht zien vertrekken. Iets wat als een bekroning gezien kan worden.

Hendrikse heeft te kennen gegeven dat hij volgend seizoen zal verkassen naar DVS’33 waar hij Jong DVS’33 zal gaan trainen.

Namens het bestuur, de technische commissie (TC) en de opleidingscommissie (OC) willen wij Ferry bedanken voor de fijne en vruchtbare samenwerking de afgelopen 3 seizoen.  Wij zullen er voor waarborgen dat de ingeslagen weg een goed vervolg gaat krijgen, dit in nauwe samenwerking met de nieuwe HJO, die wij op korte termijn hopen te kunnen  presenteren. Wij wensen Ferry veel succes met zijn nieuwe uitdaging in Ermelo.

Erik Bakker - Voorzitter OC