Fortune Coffee regio t Gooi bordsponsor én lid van de BCZ

Het is al een tijd geleden dat wij als sponsorcommissie iets van ons hebben laten horen. Dit betekent niet, dat wij stil zitten. In tegendeel! Ondanks de rare tijden waarin wij ons bevinden, hebben wij toch nieuwe sponsors aangetrokken en daar zijn wij reuze blij mee. Een aantal hebben wij al in een eerder bericht genoemd, maar nog niet apart onder de aandacht gebracht. Tijd om even stil te staan bij een sponsor die al een lange tijd bij onze club is verbonden, maar toch nieuw is: Fortune Coffee regio t Gooi.

Fortune Coffee is onder onze BCZ leden geen onbekende naam. Eén van de voormalige medewerkers van Fortune is een lange tijd lid geweest van onze Businessclub waar hij zelfs in het bestuur zat. Nadat hij koos voor een andere baan is eigenaar Sebastiaan Smits door ons benaderd. En met succes! Sebastiaan zet het BCZ lidmaatschap voort van zijn voorganger én voegt daar ook nog eens een bordsponsoring aan toe. Hoe fijn is dat!

Fortune Coffee is in het Gooi, maar ook daar buiten, de koffieleverancier voor velen. Goede service, korte lijnen naar de klant en kwaliteit van alle producten daar staan Sebastiaan en zijn team voor. Snel inspringen bij een storing of een extra levering? Geen probleem! Doordat zij dicht gevestigd zijn bij de klant en de klant goed kennen is een snelle schakeling of actie altijd mogelijk.

Nieuwgierig geworden naar Fortune Coffee, de producten en werkwijze? Kijk dan snel op de website en neem gerust contact op.

s.v. Huizen kijk uit na een mooie en langdurige samenwerking en danken Fortune Coffee regio t Gooi voor de ondersteuning van onze club.