Grote Clubactie van start!

s.v. Huizen gaat weer loten verkopen van de Grote Clubactie! Dit jaar willen wij de opbrengst besteden aan de jeugd! Help jij mee om onze clubkas te spekken? Vanaf zaterdag 18 september kun je loten kopen bij onze leden!
    We doen dit via een persoonlijke qr code!

Naast de reguliere loten verkopen we ook Superloten. Een Superlot vertegenwoordigt 50 loten en heeft een waarde van € 150,- waarvan 80% (€ 120,-) naar onze vereniging gaat. Help ons doel te behalen door een Superlot te kopen en maak kans op mooie prijzen.

Voordelen voor jou

• Met de aanschaf van 50 loten maak jijzelf 50 keer kans op mooie prijzen uit de Grote Clubactieloterij.
    • Als koper kan je deze 50 loten ook weggeven aan personeel, relaties of klanten.
    • De aankoop van een Superlot kan worden ingezet om publiciteit te genereren op zowel onze als jouw eigen website en/of social mediakanalen.

Door de aankoop van een Superlot maken wij bovendien kans op € 5.000,- extra voor onze clubkas! Koop daarom een Superlot door onderstaande QR-code te scannen of naar clubactie.nl/superlotkopen te gaan. Je kunt ook contact opnemen met ondergetekende voor meer informatie.