Henk Brasser - bedankt

Op de foto: Jan Baas / Michel van der Star / Henk Brasser / Gerlinde van der Star

Voor iedereen een bekend gezicht, Henk Brasser, altijd in de kantine en altijd bereid om te helpen. Helaas gaat hij zijn taken voor de bar neerleggen, al blijft hij wel meedraaien in de bar poule. Henk is de afgelopen 9 jaar verantwoordelijk geweest voor oa de barbezetting en de bestellingen. Twee jaar geleden zijn Michel en Gerlinde van der Star er bij gekomen om hem daarbij te ondersteunen en samen met Jan Baas nemen zij nu de verantwoording voor de bar over. Miv 1 juli gaat Henk zich met andere taken binnen de club bezighouden en kan iedereen voor vragen terecht bij Jan, Michel en Gerlinde via kantine@svhuizen.nl.

Henk heel erg bedankt voor alles wat je voor de bar hebt gedaan, wij zullen je missen en zijn blij dat je in ieder geval nog zichtbaar en inzetbaar blijft voor de club💛💚