HJO Sidney Schipper en Haris Bantvawala verlengen contract

Wij zijn als Opleidingscommissies (OC) sv Huizen verheugd te kunnen melden dat Sidney Schipper zijn contract als Hoofd Jeugdopleiding bij s.v. Huizen heeft verlengd voor 2 jaar. Sidney is op dit moment bezig met zijn eerste jaar als HJO binnen onze mooie club en wij kunnen stellen dat onze opleiding meer en meer de vorm gaat krijgen die wij enkele jaren geleden voor ogen hadden. Het is daarom zeer goed nieuws dat wij het contract voor 2 jaar hebben kunnen verlengen om de volgende stappen te kunnen zetten. Samen zullen wij de ingeslagen weg vervolgen en het beleidsplan, zoals het er nu ligt, verder uit te werken en vorm te geven.

Naast het verlengen van Sidney kunnen wij meer goed nieuws brengen. Ook het contract van Haris Bantvawala hebben wij weten te verlengen voor 2 jaar. Haris is de trainer van de huidige JO16-1 en is de beoogde trainer van de JO17-1 voor het seizoen 2023/2024. Naast trainer is Haris ook de rechterhand van Sidney als assistent HJO.

Als OC kijken wij uit naar onze verdere samenwerking en wij zijn ervan overtuigd dat wij ook de komende seizoenen stappen kunnen maken naar een meer professionele jeugdopleiding, waarin plezier en prestatie hand in hand gaan.

Voorzitter OC en bestuurslid Jeugdzaken

Erik Bakker / Peter Schipper