Huizen JO10-1 wint ook van FC Utrecht JO10 selectie (8-1)

Afgelopen zaterdag speelde onze JO10-1 tegen FC Utrecht. Hieronder foto's en een kort verslag van deze wedstrijd.

Met spanning naar uitgekeken en afgelopen zaterdag was het zover: na Ajax (3-2 winst) is ook FC Utrecht met een nederlaag vertrokken uit Huizen.  Vroeg in de ochtend om 08.30 uur was de aftrap. Beide ploegen zetten de eerste minuten direct druk. sv Huizen herpakte zich na een paar minuten in aanvallend opzicht en aan het einde van het eerste kwart stond het 2-0. In het tweede en derde kwart liepen we uit naar 5-0 ondanks dat we in deze fase niet echt goed voetbalden.

In het vierde kwart liet sv Huizen weer mooi voetbal zien met aanvallend spel en vroeg druk op de verdediging van FC Utrecht. En met een aantal mooie combinaties werd uiteindelijk, na een tegendoelpunt van FC Utrecht, de uitslag 8-1.

Met 5 winstpartijen uit 5 wedstrijden treden we zaterdag voor de laatste wedstrijd van de 2de fase aan in Almere tegen AS'80.

Dank aan Henk Heijnen voor de mooie beelden.

(foto's: Henk Heijnen Fotografie)