Huizen JO19-1 pakt punt bij ADO '20

Huizen JO19-1 heeft zaterdagmiddag met 4-4 gelijk gespeeld in Heemskerk tegen ADO '20. Onze jongens begonnen slap aan de wedstrijd en kwamen na zwak verdedigen al na 5 minuten met 1-0 achter. Huizen speelde minder goed dan de vorige 2 wedstrijden, maar dankzij de individuele klasse van Rowdy kantelde de score. Eerst werd Chris V. door Rowdy bediend en kon Chris V. na een half uur de 1-1 inkoppen. En vlak voor rust ging Rowdy op snelheid langs zijn man en scoorde beheerst de 1-2. Direct daarna rust.

In de 2e helft begon ADO'20 wederom energieker en binnen een kwartier was de score 3-2 in voordeel ADO'20.  Vooral de diepgaande spelers van ADO'20 waren bij elke diepe bal gevaarlijk. Toch knokte Huizen zich terug. Chris werkte eerst de rebound uit een vrije trap binnen en scoorde in de 70e minuut na een mooi schot de 3-4. Zo werd met 3 doelpunten Chris Veerman de man van de wedstrijd voor Huizen. Toen ADO'20 ook nog een rode kaart kreeg wegens natrappen leek de wedstrijd gespeeld. Toch was het nu weer ADO'20 dat na een blunder bij Huizen achterin 5 minuten voor tijd de 4-4 scoorde.

In de slotfase kregen beide elftallen nog wat kansen maar de eindstand werd terecht 4-4.