Huizen JO19-1 speelt gelijk tegen WV-HEDW JO19-1

Huizen en WV-HEDW deelden afgelopen zaterdag de punten met een terechte 0-0 uitslag. Afgelopen competitie eindigden deze 2 ploegen op de gedeelde 2e plaats achter de Meern en misten dus beiden net promotie.

Huizen wist dus vooraf dat het geen gemakkelijke middag zou worden en had, na de midweekse nederlaag tegen Volendam, punten nodig. WV-HEDW begon wat sterker en is voetballend ook beter dan Huizen. Maar echte kansen creëerden ze te weinig tegen een degelijk Huizen dat verdedigend de hele wedstrijd weinig weg gaf. Op de counter kreeg Huizen eigenlijk nog de betere kansen, maar Chris Veerman kon deze niet in een doelpunt omzetten.

In de 2e helft zakte het niveau van de wedstrijd wat weg en zo was de 0-0 eigenlijk wel een logische uitslag. Het was fijn langs de lijn met een heerlijk lente zonnetje, maar helaas geen prachtige wedstrijd met veel doelpunten. Voor Huizen nu dus 1 punt uit 2 wedstrijden (de competitie is weer helemaal opnieuw begonnen), zaak om de komende weken punten te gaan halen. Met de straks weer herstelde Rowdy zal Huizen aanvallend een stuk sterker worden en moeten we, net als voor de winterstop, weer wedstrijden gaan winnen.