Interview Klaas Vos

Omdat het al een tijdje op ons verlanglijstje stond én ik Klaas Vos op een KNVB Convenantvergadering regio Het Gooi tegenkwam als kandidaat-voorzitter van SV Huizen én omdat hij in een interview met de Gooi- en Eemlander claimde niet naar het WK te gaan kijken, dáárom een gesprek in een Huizens restaurant op de avond van Nederland-Argentinië. En om te vieren, dat hij inmiddels ís gekozen tot voorzitter en dat hij dat best een flinke job vindt. Over zijn jeugd in Huizen, over zijn carrière als dominee, zijn uit-de-kast-komen en zijn betrekkingen als reisleider, magazine-redacteur en lid van de Ledenraad bij Ajax en programmamaker bij de VPRO. Maar we hebben het ook over geld in het amateurvoetbal en de dagelijkse beslommeringen als herder van een voetbalkudde.

> Lees hier het hele artikel