Jubilarissen in het zonnetje gezet

Jubilarissen in het zonnetje gezet

Op de Open Dag, welke op zaterdag 21 augustus heeft plaatsgevonden, was er (eindelijk) ruimte om onze jubilarissen te feliciteren met heel veel jaren lidmaatschap en hun het bijbehorende cadeau te overhandigen.

Bestuursleden Robert Baas (Marketing) en Fred Kirchner (Sponsoring en Toernooien) ontvingen de heren met hun aanhang rond 12 uur in de Bestuurskamer.

Deze “anders dan anders” uitreiking vond plaats omdat door Corona de reguliere uitreiking tijdens de Algemene Ledenvergadering (ALV) niet heeft kunnen plaatsvinden.

Na koffie met hagelvers gebak van bakkerij Kruijmer (al jaren een de trouwe sponsor van s.v. Huizen) werden de heren kort toegesproken, bedankt voor hun jarenlange lidmaatschap en bewezen diensten voor de vereniging.

Veelal was dit als speler, of als niet-spelend lid, maar ook door andere activiteiten waaronder lid van de schoonmaakploeg maakte dat deze jaren om zijn gevlogen, tot aan zelfs 65-jaar lidmaatschap toe!

Helaas kon niet iedereen aanwezig zijn wat door onder buitenlandse reizen, vakantie en/of medisch ongemak werd veroorzaakt

Het Bestuur zorgt ervoor dat bij de afwezigen op een later tijdstip hun attentie alsnog wordt langsgebracht.

De foto toont de aanwezige jubilarissen; er werd hierna nog lang en tot in de kleinste details nagepraat.