Kaartverkoop Derby der Derby's

Op 12 maart staat de Derby der Derby's tussen s.v. Huizen en Zuidvogels op het programma. WIl je op zaterdag 12 maart niet lang in de rij willen staan en zeker zijn van een toegangskaart? Kom dan eerder je kaarten halen in de voorverkoop.

Op dinsdagavond 8 maart en donderdagavond 10 maart tussen 19:00 uur en 20:00 uur in de kantine van s.v. Huizen is het dan mogelijk om een toegangskaart te bemachtigen.

Bent je lid van s.v. Huizen, heb je een seizoenskaart of heb je al een eerder aangeschaft toegangsbewijs dan kan je direct via de hoofdingang naar binnen. Heb je op de wedstrijddag zelf nog geen kaartje? Geen probleem. Dan kan je bij de kassa gewoon een kaartje kopen en daarna de wedstrijd kijken.

Kosten van een toegangskaart: EUR 5,-