Lizzy Snel (JO16-1) maakt overstap naar FC Utrecht Beloften

Lizzy Snel, dit seizoen uitkomend in de JO16-1, maakt volgend seizoen de overstap naar de Beloften van FC Utrecht Vrouwen! Zij komen volgend seizoen uit in de 1e divisie.

Lizzy komt uit de jeugdopleiding en speelt al 8  jaar bij s.v. Huizen. Lizzy heeft in diverse (jongens) selectie-elftallen gespeeld. Haar droom om de stap te maken naar een BVO komt bij deze uit.

Lizzy: “Ik ben 8 jaar geleden begonnen met voetballen bij s.v. Huizen, toen ik de kans kreeg om met de jongens te voetballen. Ik ben erg blij met de kans die ik heb gekregen en mij hebben kunnen ontwikkelen als voetballer. Ik wil s.v. Huizen bedanken voor alles wat zij voor mij hebben gedaan waardoor ik deze stap kan maken.”

Wij zijn erg trots op Lizzy en hopen dat haar droom uitkomt!