Man of the Match

Met dank aan terreinbeheerder Gert van der Roest en zijn staf om het hoofdveld speelklaar te krijgen kon s.v. Huizen beginnen aan de 1e wedstrijd na de winterstop.

In een wedstrijd die met name in de 2e helft alle kanten op kon gaan hield s.v. Huizen de 3 punten op de Wolfskamer. Een wedstrijd waarin Frank van de Bosch met 2 doelpunten werd verkozen tot Man of The Match en een dinerbon voor 2 personen mocht ontvangen van onze sponsor Restaurant La Maison uit Huizen.

Frank van harte gefeliciteerd.

Bij La Maison geniet u van culinaire gerechten uit de Westerse Aziatische keuken. Door de samenstelling van het interieur, de selectie van hoogwaardige ingrediënten en een uitgebreide drankkaart, verzorgen ze u een onvergetelijke diner.

Meer informatie restaurantlamaison.nl

Sponsor wedstrijdbal

De wedstrijdbal van vanmiddag werd gesponsord door Kaas exporteur Daily Dairy uit Huizen. Onze dank gaat uit naar eigenaar Ruben Visser, hier samen met zijn zoon naast onze Man of the Match.