Man of the Match

Onder het genot van een heerlijk voorjaarszonnetje op Sportpark de Wolfskamer trad s.v. Huizen aan tegen kampioenskandidaat en nummer 2 op de ranglijst DHSC. Na een ongelukkige 0-1  trok het elftal de wedstrijd snel naar zich toe en na een ruststand van 3-1 werd het uiteindelijk een verdiende 5-1 overwinning,

Sergio met zijn drie doelpunten werd verkozen tot Man of The Match en hij mocht daarmee een dinerbon voor 2 personen ontvangen van onze sponsor Restaurant La Maison uit Huizen.

Sergio van harte gefeliciteerd.

Bij La Maison geniet u van culinaire gerechten uit de Westerse Aziatische keuken. Door de samenstelling van het interieur, de selectie van hoogwaardige ingrediënten en een uitgebreide drankkaart, verzorgen ze u een onvergetelijke diner.

Meer informatie restaurantlamaison.nl