Man of the Season

Op een zonovergoten sportpark de Wolfskamer zette s.v. Huizen de goede lijn voort met een mooie overwinning tegen Genemuiden. Een ploeg die straks in de play offs gaat proberen te promoveren naar de 3e divisie en wensen ze daarbij veel succes. In deze laatste thuiswedstrijd behaalde s.v. Huizen de doelstelling van dit seizoen:  handhaving. Een compliment voor spelers en staf waarbij onze trainer Arnold Klein werd verkozen als Man of the Match/season en hij de dinerbon  van onze sponsor Restaurant La Maison mocht ontvangen.

Arnold van harte gefeliciteerd.

Bij La Maison geniet u van culinaire gerechten uit de Westerse Aziatische keuken. Door de samenstelling van het interieur, de selectie van hoogwaardige ingrediënten en een uitgebreide drankkaart, verzorgen ze u een onvergetelijke diner.

Meer informatie restaurantlamaison.nl