Meco Champions League is weer begonnen!

Afgelopen zaterdag 5 februari werden de eerste wedstrijden gespeeld bij s.v. Huizen!
    Vol van trots liepen de spelers het veld op! Onder de bekende "Hymne" van de Champions League betraden ze het heilige gras. Er wordt gescoord, gevallen, gekeken naar de lucht, op de grond gelegen maar vooral veel lol en voetbalplezier. Dat zagen we terug op de eerste Meco Champions League dag.

Wat is de Meco Champions League?

De Meco Champions League (MCL) is voor jongens en meisjes van (5), 6 en 7 jaar. Elke week wordt er op woensdag getraind van 16:15-17:00 uur en op zaterdag worden er onderlinge wedstrijden gespeeld bij s.v. Huizen.
    De spelertjes worden onderverdeeld in teams zoals Ajax, Chelsea, Athetico Madrid, Barcelona, Paris Saint-Germain etc... De teams bestaan uit 4 spelers. Deze teams strijden voor de echte Champions League (Wisselbeker)!

Na elke competitie ontvangen alle spelers een eigen "Champions League beker" als aandenken aan de competitie.

Extra spannend!
    Deze competitie gaan we voor de extra prijs voor “De maker van het 1250e doelpunt”.
    Wie zal het doelpunt gaan maken?

Wil je ook meedoen? Stuur dan een mail met je naam en geboortedatum naar: mcl@svhuizen.nl.

Voetballen bij de MCL is maximaal 1 jaar contributievrij  (m.u.v. eenmalig inschrijfgeld a €15,00 euro) totdat je 7 jaar wordt of (vervroegd) overgaat naar de JO8.

Winnaars vorige editie van de voorjaarscompetitie!