Media team is op zoek naar jou!

Geweldig nieuws! Het s.v. Huizen media team is op zoek naar een energieke en getalenteerde collega om ons te versterken als digitale duizendpoot. Als jij gepassioneerd bent over social media, websites, het opnemen van video's van voetbalwedstrijden, het voeren van interviews met spelers na de wedstrijd, het bijhouden van de ledschermen en nog veel meer, dan ben jij degene die we zoeken!

Bij s.v. Huizen draait alles om verbinding maken met onze fans. Met jouw enthousiasme en vaardigheden op het gebied van digitale marketing kunnen we samen de online aanwezigheid van de club naar nieuwe hoogten brengen. Als onderdeel van ons media team krijg je de kans om een belangrijke rol te spelen in het creëren van boeiende content.

Social media
    Als social media-expert zul je verantwoordelijk zijn voor het beheren van onze diverse kanalen, zoals Facebook, Instagram, Twitter en YouTube. Je zult niet alleen aantrekkelijke berichten maken, maar ook interactie aangaan met fans, vragen beantwoorden en de betrokkenheid vergroten.

Website
    Daarnaast krijg je de kans om de officiële s.v. Huizen-website te onderhouden en te updaten. Met jouw vaardigheden op het gebied van webdesign en contentbeheer zorg je ervoor dat onze site er professioneel uitziet en gemakkelijk te navigeren is. Je zult ook verantwoordelijk zijn voor het opnemen en bewerken van video's van voetbalwedstrijden, zodat fans de hoogtepunten kunnen beleven alsof ze er zelf bij waren.

Interviews
    Een ander spannend aspect van deze rol is het voeren van interviews met spelers na de wedstrijd. Door jouw communicatieve vaardigheden en journalistieke flair kun je inspirerende verhalen creëren die de betrokkenheid van supporters vergroten.

Ledscherm
    En alsof dat nog niet genoeg is, zul je ook verantwoordelijk zijn voor het bijhouden van de ledscherm. Hier kun je jouw technische vaardigheden laten zien door ervoor te zorgen dat de juiste content op het juiste moment wordt weergegeven.

Dus, als je klaar bent om de digitale wereld van s.v. Huizen te veroveren, sluit je dan aan bij ons media team! Samen kunnen we ervoor zorgen dat s.v. Huizen online de plek is waar supporters samenkomen, verbinden en vieren. We kijken ernaar uit om jou te verwelkomen in ons team!

Stuur een bericht naar marketing@svhuizen.nl