Nieuw bestuurslid jeugd - Henk Lamsma (A.I.)

Na het aftreden van Peter Schipper uit het bestuur van s.v. Huizen kunnen we melden dat we een waardige opvolger hebben gevonden in de persoon van Henk Lamsma. Henk zal tot de ALV deze functie als A.I. uitvoeren. Mocht hij officieel gekozen worden in de ALV zal de A.I. functie vervallen en zal Henk als volledig bestuurslid zijn werkzaamheden vervolgen.

Wie is Henk Lamsma?
    Ik ben Henk Lamsma, woonachtig in Huizen sinds 1985.Getrouwd en 2 kinderen waarvan de jongste van 20 al vanaf de jonge jeugd lid is van Huizen en voetbalt in het 2e veldteam en het 1e zaalvoetbalteam.

In het dagelijks leven werkzaam als netwerkcoordinator Dementiezorg Gooi en Vechtstreek.

Mijn sportverleden
    Al op jonge leeftijd ben ik gaan voetballen en heb dit tot aan mijn studietijd volgehouden.
    Via mijn toenmalige buurman heb ik destijds het spelletje weer opgepakt in Huizen 6 waar ik nog veel contacten aan over heb gehouden.

Toen onze kinderen gingen sporten werd de zaterdag druk en ben ik wisselend bij onze kinderen bij hockey en voetbal gaan coachen,trainen en fluit  ik nog wel een wedstrijd.
    Tot aan de corona-perikelen heb ik nog actief in de zaal gespeeld.
    Verder ben ik een fervent schaatser en skiër.

Bestuur
    Afgelopen jaren ben ik naast het voetbal voor de vereniging actief geweest in meerdere functies en evenementen, waaronder Categorievertegenwoordiger van de leeftijdsgroep 17-19.
    Ik draag verenigingsleven in het algemeen en s.v. Huizen in het bijzonder een warm hart toe.
    Na een onderbreking door Corona en verhuizing is het weer gaan kriebelen en werd ik enthousiast toen men mij benaderde voor de functie van bestuurslid Jeugd.

De jeugd is een belangrijke grote tak van onze vereniging, een goede basis wordt daar gelegd.
    Door eigen ervaring denk ik te herkennen wat er speelt en ik kan in deze functie een goede bijdrage leveren om te zorgen dat een ieder met plezier kan voetballen.