Nieuw scorebord!

U heeft het vast al gezien maar sinds eind januari staat er een hagelnieuw en modern scorebord langs het hoofdveld.

Omdat het oude scorebord niet meer aan de huidige technische richtlijnen voldeed en ook het logo verouderd was, is in goed overleg besloten om tot vervanging over te gaan.

De sponsorcommissie heeft de banden met Verwelius in ere hersteld waar we erg blij mee zijn. We danken hierbij Gerrit Verwelius en zijn team voor het faciliteren van dit mooie nieuwe scorebord.

Dit onderstreept mede de hernieuwde banden tussen Verwelius en s.v. Huizen, een (sponsor)relatie die heel lang terug gaat en hiermee in 2022 een nieuwe boost krijgt.

We willen alle betrokkenen en vrijwilligers die dit mede mogelijk gemaakt hebben enorm bedanken.

Met dit scorebord kunnen we de komende jaren weer vooruit vanuit het perspectief van gezamenlijke uitstraling en samenwerking.