Nieuwe aanwinst Kay Rademaker

Kay Rademaker, geboren en getogen in Almere, heeft een indrukwekkend voetbaltraject afgelegd voordat hij bij s.v. Huizen terechtkwam. Zijn reis begon bij de lokale club Forza, waar zijn passie voor het spel al snel duidelijk werd. Vervolgens speelde hij bij Waterwijk, waar hij zijn vaardigheden als keeper verder ontwikkelde.

De laatste jaren heeft Kay Rademaker echter naam gemaakt bij Almere City, waar hij zijn stempel heeft gedrukt met uitstekende optredens tussen de palen. Zijn talent, vastberadenheid en opvallende prestaties hebben de aandacht getrokken van s.v. Huizen, en het is dan ook met grote blijdschap dat hij de gelederen van ons team zal versterken.

Met zijn atletisch vermogen, uitstekende reflexen en indrukwekkende beheersing van het doelgebied is Kay Rademaker een betrouwbare sluitpost. Zijn vermogen om cruciale reddingen te maken en zijn sterke positie in het doel zullen een waardevolle toevoeging zijn aan de verdediging van s.v. Huizen.

Laten we gezamenlijk Kay Rademaker verwelkomen bij s.v. Huizen en hem veel succes wensen in zijn nieuwe uitdaging.

TC s.v. Huizen