Nieuwe aanwinst: Nathaniël Johnson

Wij zijn verheugd om Nathaniël Johnson te verwelkomen als onze nieuwste aanwinst voor het komende seizoen! Met zijn 23 jaar en woonachtig in Amsterdam brengt hij een frisse en energieke uitstraling naar onze club.

Nathaniël is een multifunctionele verdediger met een indrukwekkende staat van dienst. Hij begon zijn carrière bij Jeugd Buitenveldert en heeft zich verder ontwikkeld bij de Koninklijke HFC voordat hij zijn kunsten vertoonde bij Odin' 59 afgelopen seizoen.

Met zijn snelheid, techniek en tactisch inzicht heeft Nathaniël al bewezen een waardevolle aanwinst te zijn voor elke ploeg waar hij deel van uitmaakt. We zijn ervan overtuigd dat hij een grote bijdrage zal leveren aan ons team en kijken uit naar zijn komst bij s.v. Huizen.

We wensen Nathaniël veel succes en zijn ervan overtuigd dat hij zal uitblinken in ons shirt.