Oliebollentoernooi Westlandia

's Morgens om 10.30 uur met 10 diehards vertrokken richting Naaldwijk. Storm en regen. En dat veranderde niet gedurende de dag. De eerste wedstrijd tegen organisator Westlandia. Het ging boven verwachting goed. Door de snelle ruime voorsprong verslapte de concentratie iets, maar een 4-2 winst, daar konden we mee leven. De volgende wedstrijd tegen s.v. Verburgh. Die dachten tegen ons wel een kans te maken.....tot er na 20 minuten 5-0 voor ons het eindsignaal klonk.De 3e wedstrijd. Huizen-Voorschoten. In het begin even taai, maar die werd ook gewonnen met 3-1. (de wedstrijden met de "eigen doelpunten". ). Ondanks de striemende regen en de harde wind begon ons team steeds beter te draaien, mede door onze onnavolgbare succestrainer KLaas. Dat ze die man internationaal nog niet ontdekt hebben !! Uiteindelijk de "finale"tegen RCL-Leiderdorp, die ook 3 overwinningen hadden geboekt. Binnen een minuut stonden we 1-0 achter door een "lucky shot"net binnen de helft. Toen werd het echt knokken, want we hadden een gelijkwaardige tegenstander. Het werd er niet vriendelijker op, maar toen kreeg onze Jaap het op zijn heupen en knalde met het doelpunt van de dag de 1-1 binnen. De laatste 5 minuten hadden we ze helemaal in de tang maar het was "net niet".  10 verenigingen: Huizen op doelsaldo 2e. (gedeeld eerste).

Rest mij de doelpuntenmakers te vermelden. Piet 5x, Jaap 4x en Jan en Wim 1x. Hier heb ik nog niet de rest van het team genoemd, die zoveel gedaan heeft met het storen en doelpunten tegenhouden(Henk). Na afloop nog een blijmakertje van onze onovertroffen sponsor Nico met een snackschaal bitterballen, vlammetjes, enz. Na afloop iedereen weer veilig thuis! Een onvergetelijke dag.