Remco Helms blijft!

Fantastisch nieuws! Remco Helms speelt komend seizoen opnieuw voor s.v. Huizen. De bescheiden allrounder is van grote waarde voor het team. Remco kan op heel veel plekken uit de voeten en elke keer komen zijn voetballende kwaliteiten weer bovendrijven. We zijn erg blij dat hij bij ons blijft voetballen.

Transfer nieuws!

Helaas moeten we na het einde van dit seizoen afscheid gaan nemen van twee spelers namelijk Ritchie Zinga en Lennart Dubbeldam.

Ritchie gaat komend seizoen bij Odin’59 voetballen. De sierlijke aanvaller uit Vinkeveen heeft de afgelopen seizoenen door Corona en een blessure helaas te weinig zijn kwaliteiten kunnen laten zien. We wensen Ritchie een goed herstel van zijn blessure en veel succes bij Odin’59.

Lennart gaat volgend jaar o.a. samen met zijn broer bij EDO voetballen. Vanwege zijn werkomstandigheden wordt het steeds lastiger voor Lennart om bij s.v. Huizen te blijven voetballen. De afgelopen door Corona onderbroken seizoenen heeft Lennart een prima indruk achter gelaten. Met een aantal doelpunten en met zijn harde werken heeft de aanvaller zich geliefd gemaakt.

Lennart wil graag bij Sv huizen op een mooie manier afscheid nemen, dat kan denken wij maar op een manier!
    We wensen hem alvast veel succes bij zijn nieuwe club EDO.

TC s.v. Huizen