Samen Oranje naar een overwinning juichen tegen Ecuador!

De eerste groepswedstrijd van het WK is afgelopen maandag gewonnen door het Nederlands elftal. Oranje werd in de kantine aangemoedigd door veel jongens en meiden uit de jeugd. Gezien het succes van afgelopen maandag bieden wij morgen, vrijdag 25 november, weer de mogelijkheid om in de kantine te kijken. De wedstrijd start om 17:00, dus vanaf 16:30 is de kantine geopend!

Wil jij genieten van de wedstrijd onder het genot van wat eten en drinken? De kantine is open voor consumptie! Voor de wedstrijd tegen Ecuador hebben wij een speciale aanbieding! Voor slechts €5,- krijg je een patatje met mayo, een snack naar keuze (kroket, frikandel of kaassoufflé) en een blikje drinken.

Wij hopen jullie te zien bij de wedstrijd (en natuurlijk op wéér 3 punten voor Oranje)!

(Let op! Er wordt geen alcohol geserveerd!)