Spelregelbewijs, haal het nu!

Goede kennis van de spelregels draagt bij aan een sportiever spel.
    Om die reden heeft de KNVB het spelregelbewijs ingevoerd. Dit seizoen is het voor de spelers die dit kalenderjaar 17 worden, verplicht dit bewijs te halen.

Je hebt tot 1 juli 2023 de tijd om je spelregelbewijs te halen!

Het is essentieel dit op tijd te doen. Als leden uit het genoemde geboortejaar het spelregelbewijs niet hebben, mogen zij het seizoen 2023/2024 namelijk niet voetballen.

Dat klinkt drastisch, maar dit zijn de regels van de KNVB.

Wat moet je hiervoor doen?
    Ga naar https://www.voetbalmasterz.nl/ en klik rechts bovenin op Login en log in met je KNVB-account, net zoals voor de app van Voetbal.nl.
    Heb je geen account? Dan kun je een account aanmaken door je te registreren.

Let op! Het mailadres dat je gebruikt dient het mailadres te zijn dat in de ledenadministratie van SV Huizen (= Sportlink) bekend is. Naar dit adres is vorige maand de uitnodigingsmail verstuurd. (check ook je spambox)

Mocht je hier verdere vragen over hebben, mail dan naar wedstrijdsecretaris@svhuizen.nl

Groet en succes!