Sponsorovereenkomst Voetbalschool Weber

Foto: Fred Kirchner (Sponsorcommissie s.v. Huizen) & Timo Weber - Voetbalschool Weber

De sponsorcommissie van s.v. Huizen is zeer verheugd om te melden dat er met Voetbalschool Weber een sponsorovereenkomst is afgesloten.

Iedereen kent Timo Weber als speler van s.v. Huizen; hij is vanuit de eigen jeugd opgeklommen tot speler van de eerste selectie en daarna de O-23 van s.v. Huizen. Daarnaast zullen veel jeugdspelers en ouders zijn Voetbalschool kennen van en de bekende voetbalkampen, de techniek trainingen en andere evenementen.  Voor een periode van tenminste drie jaar gaan s.v. Huizen en de Voetbalschool zeer nauw samenwerken. U zult dit binnenkort zeker gaan zien en merken, zowel in uitingen op het sportpark als ook op de website van s.v. Huizen en Voetbalschool Weber alsmede op de social media.

Timo Weber

“Ik ben zeer verheugd om deze minimaal drie jarige samenwerking aan te gaan. Mijn voetbalschool ben ik drie jaar geleden gestart met als doel spelers individueel technisch beter te maken. Ondertussen bestaan de werkzaamheden binnen mijn voetbalschool niet alleen uit het training geven, maar ook het organiseren van voetbalkampen in de vakanties. Tijdens deze trainingen en kampen zijn ook vaak spelers van Huizen 1 aanwezig om te helpen en begeleiden.

Ik kijk erg uit naar de samenwerking met de club waar ik als speler 10 seizoenen heb gespeeld en kan niet wachten om deze samenwerking een succes te laten worden”

Meer informatie -  www.voetbalschoolweber.nl

Bestuur en Sponsorcommissie van s.v. Huizen wensen Timo en zijn team heel veel succes in de aankomende maanden!