Thomas Kamstra maakt de overstap naar s.v. Huizen

De Bussumse aanvaller Thomas Kamstra maakt de overstap naar s.v. Huizen. De 21-jarige voetballer speelt momenteel bij IJsselmeervogels, waar hij onlangs zijn debuut maakte in het eerste elftal. Kamstra heeft in het verleden gespeeld in de jeugdopleidingen van BFC en FC Utrecht.

s.v. Huizen is verheugd over de komst van dit lokale talent. Kamstra heeft zich bij IJsselmeervogels ontwikkeld tot een veelbelovende speler en de club ziet in hem een waardevolle versterking voor het elftal. Met zijn snelheid en doelgerichtheid kan hij een belangrijke rol spelen in de aanvalslinie van s.v. Huizen.

De overstap naar s.v. Huizen biedt Kamstra de kans om zich verder te ontwikkelen op het niveau van een 4de divisionist. Het is een mooie stap in zijn carrière en de club is blij dat hij ervoor heeft gekozen om voor s.v. Huizen te gaan spelen. Kamstra is een welkome aanvulling op de selectie en we kijken uit naar zijn prestaties op het veld.