Trainers in opleiding!

Met trots delen wij dat dit seizoen 5 trainers starten met een KNVB trainersopleiding. Enzio (Hoofdtrainer JO10) is inmiddels gestart met zijn opleiding UEFA C (voormalig Trainer/Coach 3) en gaat stage lopen bij de JO17-1. Robert (JO09), Steven (JO09), Richard (JO12) en Frank (JO08) starten in oktober met de cursus Pupillentrainer.

In het kader van het verder ontwikkelen van de jeugdopleiding vinden wij het als OC erg belangrijk om te investeren in onze trainers en de juiste handvaten aan te bieden om de volgende stap te zetten in hun persoonlijke ontwikkeling. Hier zal dit seizoen extra aandacht op gevestigd worden door middel van samenwerkingen met de KNVB, NOC*NSF, Sportadvies Groep en natuurlijk met onze partnerclub Almere City FC.

Wij wensen de trainers veel succes en plezier met de cursussen!

Wij zijn nog op zoek naar trainers voor een aantal elftallen!
    Wil jij ook beginnen als trainer en/of coach of heb je gewoon interesse in het vak?
    Neem dan contact op met Sidney Schipper.